Ремонт гальмівного супорту: основні проблеми та шляхи їх подолання.

665f14e0796ad.webp

У гальмівній системі автомобіля, крім дисків і колодок, є ще один важливий вузол - супорт. Це, правда, стосується тільки дискових систем, але на сьогоднішній день прнад 95% автомобілів оснащуються гальмами саме такого типу, тому будемо вважати його актуальним для всіх автомобілістів.

Найчастіше автовласники обмежуються заміною дисків і колодок, вважаючи, що основний механізм працює за замовчуванням. Однак такий дещо легковажний підхід може обернутися проблемами в майбутньому. Наприклад, несвоєчасна заміна порваного пильника може призвести до більш глибокого пошкодження супорта. Далі насілдки наростають, як снігова куля. Але про все по черзі.

Завдання гальмівних супортів полягає в тому, щоб притиснути колодки до поверхні диска. До того ж, зробити це рівномірно і з равним тиском. За це відповідальні поршні, які в свою чергу приводяться в рух тиском гідравлічного контуру. Теоретично, досить проста схема, в якій начебто нема чому ламатися.

Але все ж такі, які фактори можуть призвести до поломки механізму? Найбільш агресивний вплив мають погодні фактори: зимові морози, міжсезонні перепади температур і дорожня хімія. Все це руйнує гумові ущільнювачі і манжети, що в подальшому неодмінно призведе до корозії поверхні поршнів і направляючих втулок супорта. А якщо процес іржавіння вже почався, то заклинювання механізму - справа часу.

Як лікувати і яка профілактика потрібна в таких випадках? У більшості ситуацій на допомогу приходить ремкомплект супорта. На практиці це набір гумових ущільнювачів, які встановлюються замість штатних. Це фактично запобіжники потраплянню непотрібних речовин до руховим деталей вузлу. Взагалі кажучи, це дрібниця, яка коштує копійки, але вона дійсно може врятувати супорт від серйозних наслідків.

Вміст ремкомплекту залежить від комплектації. Базова версія - це 4-6 гумових пильників і манжет, розрахованих на початковий етап ремонту. Простіше кажучи, коли направляючі і поршні ще не зачепила іржа, і діагностовано тільки пошкодження гумових елементів. Якщо на металевих деталях вже з'явилася корозія, то є сенс купити розширену версію ремкомплекту: всі ущільнювачі плюс поршень або поршні. Також існує супер-повна версія, що дозволяє замінити абсолютно всі знімні компоненти механізму. У такий ремкомплект входять пильовики, манжети, циліндри, напрямні, штуцери і мастило.

Де купити потрібний ремкомплект? Звісно можна звернутися до ділера марки і замовити оригінал. Але більший асортимент, звісно, в спеціалізованих магазинах. Зазвичай це кілька виробників, широка пропозиця на всі автомоделі, а також досить демократичні ціни, До того ж фахівці допоможуть підібрати відповідні ремкомплекти на саме вашу модифікацію авто.

Tormozi.ua

 

Смотрите также