Тест Renault Duster або 50 000 км

23.01.2012

Після тесту Renault Duster (Рено Дастер) 100000 км по Південній Америці де було пройдено 25000 км, nbsp; вже автомобілі набігали 50000.

За словами німецького журналу OFF ROAD, аналізуються Renault Duster DCi 110 4x4 який вже набігав 49 616 км .

Модель: Dacia Duster DCi 110 4x4 (20 000 €)
Пройдено: 49616 відповідно до 14 місяців використання.

Витрата палива.
8.3 л/100км - середня витрата
5.6 л/100км - мінімальна витрата
11,5 л/100 км - максимальна витрата

Тест Renault Duster або 50000 км


Коментарі пілотів Renault Duster (Рено Дастер).

Renault Duster (Рено Дастер) досягає 170-180 км/год без проблем і без шуму. Немає споживання олії, незважаючи на високу швидкість. Без використання кондиціонер можливо отримати витрати 6 л/100км. Показання рівня паливного бака неправильні. Протягом перших 200 км показник залишається повним, а потім швидко знижується.

После теста Renault Duster (Рено Дастер) 100000 км по Южной Америке где было пройдено 25000 км,  уже автомобили набегали 50000.

По словам немецкого журнала OFF ROAD, анализируются Renault Duster (Рено Дастер) DCi 110 4x4 который уже набегал 49 616 км.

Модель: Dacia Duster DCi 110 4x4 (20 000 €)
Пройдено: 49616 соответственно до 14 месяцев использования.

Расход топлива.
8.3 л/100км - средний расход
5.6 л/100км - минимальный расход
11,5 л/100 км - максимальный расход

Тест Renault Duster или 50000 км


Комментарии пилотов Renault Duster (Рено Дастер).

Renault Duster (Рено Дастер) достигает 170-180 км / ч без проблем и без шума. Нет потребления масла, несмотря на высокую скорость. Без использования кондиционер возможно, получить расход 6 л/100км. Показанию уровня топливного бака не правельны. В течение первых 200 км, показатель остается полным, а затем быстро понижается.

Проблеми  Renault Duster (Рено Дастер):

Тест Renault Duster або 50000 км

Після пробігу 29394 км Renault Duster (Рено Дастер) мав лише половину потужності, виявилася ламалася турбіна, а також полетів шланг склоочисників (280 €).

Перший офіційний сервіс у дилерській мережі: заміна олії та всіх фільтрів. Лобове скло (307 €), внаслідок тріщин через каміння. Усього € 961.

48841 км. Заміна коробки передач, включаючи зчеплення, а також текти сальника. Проблеми почалися відсутності 1-ї передачі, що ще гірше. Це все сталося € 1500.

За цей час також була знята гума Goodyear Wrangler AT/SA 225/70R16, через затеряння задніх колісних арок.

Тест Renault Duster або 50000 км

Остання частина поїздки призведе до тестерів Duster у Румунії.

Проблемы  Renault Duster (Рено Дастер):

Тест Renault Duster или 50000 км

После пробега 29394 км Renault Duster (Рено Дастер) имел только половину мощности, оказалась поломалась турбина, а также полетел шланг стеклоочистителей (280 €).

Первый официальный сервис в дилерской сети: замена масла и всех фильтров. Лобовое стекло (307 €), по причине трещин из-за камней. Всего € 961.

48841 км. Замена коробки передач, включая сцепление, а еще течь сальника. Проблемы начались отсутствии 1-й передачи, что еще хуже. Это все вышло € 1500.

За это время также была снята резина Goodyear Wrangler AT / SA 225/70R16, по причине затерания задних колесных арок.

Тест Renault Duster или 50000 км

Последняя часть поездки приведет к тестерам Duster в Румынии.

Смотрите также