Dacia Duster отримує новий трициліндровий двигун TCe 100 Eco-G на бензині та газу LPG

22.01.2020

Dacia представила новий біфуельний двигун на бензині та газу на автосалоні у Брюсселі. Новий двигун TCe 100 Eco-G дебютував на кросовері Duster і незабаром з'явиться на інших моделях, включаючи Sandero, Sandero Stepway, Logan та Logan MCV. Це біфуельна версія турбованого трициліндрового бензинового двигуна об'ємом 1,0 літра, представленого Dacia минулого року.

Новий двигун TCe 100 Eco-G забезпечує вищий крутний момент і знижує витрату палива та викиди CO2. Піковий момент, що крутить, збільшується на 10 Нм (7 фунтів-футів) до 170 Нм (125 фунтів-футів) при 2 000 об/хв, а викиди CO2 знижуються на 10 відсотків.

Незважаючи на те, що середня витрата двигуна на газу трохи вища, загальна вартість палива за кілометр знижується на 30 відсотків порівняно з бензиновим двигуном та на 8 відсотків порівняно з дизельним двигуном.

Автомобіль може працювати на бензині або газі завдяки окремим бакам для кожного палива. Водій може перемикатися з бензину на газ і назад через виділений перемикач, розташований у салоні. Коли бак із газом порожній, система автоматично перемикається на бензин.

Додатковий бак на газ виконаний із високоміцної сталі та розташований на запасному колесі, що не впливає на вантажопідйомність автомобіля. При повному баку з бензином та газом Duster TCe 100 Eco-G, як стверджує виробник, може проїхати понад 1000 км (621 миль).

На відміну від більшості автомобілів, що працюють на газі, моделі Eco-G від Dacia можуть заїжджати в підземні паркування завдяки вбудованим системам безпеки. Вони включають клапан безпеки, зворотний клапан, обмежений рівень заповнення 80 відсотків, обмежувач витрати та електромагнітний клапан.

Dacia представила новый бифуэльный двигатель на бензине и газу на автосалоне в Брюсселе. Новый двигатель TCe 100 Eco-G дебютировал на кроссовере Duster и вскоре появится на других моделях, включая Sandero, Sandero Stepway, Logan и Logan MCV. Это бифуэльная версия турбированного трехцилиндрового бензинового двигателя объемом 1,0 литра, представленного Dacia в прошлом году.

Новый двигатель TCe 100 Eco-G обеспечивает более высокий крутящий момент и снижает расход топлива и выбросы CO2. Пиковый крутящий момент увеличивается на 10 Нм (7 фунтов-футов) до 170 Нм (125 фунтов-футов) при 2 000 об/мин, а выбросы CO2 снижаются на 10 процентов.

Несмотря на то, что средний расход двигателя на газу немного выше, общая стоимость топлива за километр снижается на 30 процентов по сравнению с бензиновым двигателем и на 8 процентов по сравнению с дизельным двигателем.

Автомобиль может работать на бензине или газу благодаря отдельным бакам для каждого топлива. Водитель может переключаться с бензина на газ и обратно через выделенный переключатель, расположенный в салоне. Когда бак с газом пуст, система автоматически переключается на бензин.

Дополнительный бак на газ выполнен из высокопрочной стали и расположен на запасном колесе, что не влияет на грузоподъемность автомобиля. При полном баке с бензином и газом Duster TCe 100 Eco-G, как утверждает производитель, может проехать более 1 000 км (621 миль).

В отличие от большинства автомобилей, работающих на газу, модели Eco-G от Dacia могут заезжать в подземные парковки благодаря встроенным системам безопасности. Они включают клапан безопасности, обратный клапан, ограниченный уровень заполнения в 80 процентов, ограничитель расхода и электромагнитный клапан.

Смотрите также