Зустрічайте бюджетний Renault Kwid

02.07.2015

Компанія Рено також вирішила рухатися у напрямку ціна якість, на доказ був показаний ще один хетчбек Renault Kwid. Власне концепт був продемонстрований ще 2014 році на заході в Нью-Делі, але, як ми вже звикли, концепт від серійного виробництва завжди має дуже багато відмінностей, як правило це торкнулося і Renault Kwid.

На перший погляд Рено Квід дуже сильно нагадує цікаве поєднання Рено Дастер разом з Sandero Stepway, як відомо, над цим хетчбеком працювали різні люди з чотирьох країн: Індії, Франції, Японії і не обійшлося без Кореї.

Стало ясно, що конкурувати з Рено Квід буде з хетчбеком Maruti Alto, але не варто забувати про німецький автопром, адже Volkswagen готує новинку Taigun, до речі, повинен бути чистокровний кросовер, а не псевдо паркетник.

Дизайн Kwid був виконаний за задумом світ подорожей, досліджень та відкриттів. Саме через цю ідеологію і вийшов зовнішній вигляд кросовера, яка включає високу посадку не маленькі вікна і величезний багажник у класі А.

Компания Рено также решила двигаться в направлении цена качество, в доказательство был показан еще один хэтчбек Renault Kwid. Собственно концепт был продемонстрирован еще 2014 году на мероприятии в Нью-Дели, но как мы уже привыкли концепт от серийного производства всегда имеет очень много отличий, как правило это коснулось и Renault Kwid.

На первый взгляд Рено Квид очень сильно напоминает интересное сочетание Рено Дастер вместе с Sandero Stepway, как известно над этим хэтчбеком работали разные люди из четырех стран: Индии, Франции, Японии и не обошлось без Кореи.

Стало ясно, что конкурировать Рено Квид будет с хэтчбэком Maruti Alto, но не стоит забывать про немецкий автопром, ведь Volkswagen готовит новинку Taigun, кстати, должен быть чистокровный кроссовер, а не псевдо паркетник.

Дизайн Kwid был выполнен по задумию мир путешествий, исследований и открытий. Именно из-за этой идеологии и получился внешний вид кроссовера, которая включает в себя высокую посадку не маленькие окна и огромный багажник в классе А.

Платформою для Renault Kwid стала CMF-A, але всі характеристики ще надані, але вже відомо, що буде бензиновий мотор з об'ємом 0,8 літра і механічною коробкою передач, природно з переднім приводом. Саме виробництво почнеться в місті Ченнаї, Індія, за планом Рено Квід можна буде купити в другій половині 2015 року, приблизно близько 4700-5000 у.о. за базову комплектацію

У створенні бюджетного хетчбека постаралися працівники студії Renault Design India, які впровадили цифрову приладку, та й загалом добре попрацювали над інтер'єром. Загалом Kwid повинен мати попит, адже це вже проходив Renault Duster і той же Сандеро Степвей, але за Квідом спочатку буде продаватися в Індії, адже попит на такі автомобілі дуже великий, а потім можливо продажі почнуться і на інших глобальних ринках.

Фото Renault Kwid

Платформой для Renault Kwid стала CMF-A, но все характеристики еще предоставлены, но уже известно что будет бензиновый мотор с объемом в 0,8 литра и механической коробкой передач, естественно с передним приводом. Само производство начнется в городе Ченнаи, Индия, по плану Рено Квид можно будет купить во второй половине 2015 года, примерно около 4700-5000 у.е. за базовую комплектацию.

В создании бюджетного хэтчбека постарались работники студии Renault Design India, которые внедрили цифровую приборку, да и в целом славно потрудились над интерьером. В целом Kwid должен пользоваться спросом, ведь это уже проходил Renault Duster и тот же Сандеро Степвей, но по Квид изначально будет продаваться в Индии ведь спрос на такие автомобили очень велик, а потом возможно продажи начнутся и на остальных глобальных рынках.

Фото Renault Kwid

Встречайте бюджетный Renault Kwid
Встречайте бюджетный Renault Kwid

Смотрите также